Blogger Backgrounds

Jumaat, 26 Jun 2009

oh gelas ku~










ada kesah disebalik gelas pecah ni..biar die je yg tau..huhu
(sory post kali ni xde yg bole diambil manfaat ;-) )

Khamis, 18 Jun 2009

Prinsip

"Awak macam lalang. Tak der prinsip"

"Eh.. kenapa lak"

"Yelah. Kata boikot KFC.. aritu saya ajak makan KFC awak follow jer"

"Oh. Saya ada prinsip lagi satu"

"Apa dia"

"Kalau orang nak belanja, jangan tolak"

huhu...

Rabu, 3 Jun 2009

cikgu xda otak..hehe

Telah pergi seorang budak cerdik ke sebuah negara bukan islam..menetap dan bersekolah disana..
Pada suatu hari di dalam kelas:

cikgu: kamu semua nampak saya?
murid2: ye...nampak..
cikgu: kalo nmpak,brmakna ia ada,kamu nampak papan hitam dan kapur ni?
murid2: nampak...
cikgu: bmkna ia ada,nampak pembaris ni?
murid2: nampakla cikgu..
cikgu: bmkna ianya juga ada,nampak Allah?
murid2:xnmpak,..
cikgu:bmkna Allah xada..

budak cerdik ni pening je ngn cikgu ni..lalu die bertye pada kwan yg duk disebelahnye..

bdk cerdik: kamu nampak x otak cikgu tu?
kwanye: xnampak...
bdk cerdik: maka,cikgu tu xda otak..huhu..

saje2 je nak coret2 dimasa terluang,lgipon ngh xda input ni n saje nk kongsi citer yg aku baca kat buku tauhid..

Selasa, 2 Jun 2009

masa mmbakar kita..


Jom kita hargai masa nak?..anda pasti ada masa skng kan?yela,xkanla xda masa masih sempat nk baca coretan aku ni...hehe..jagalah masa ketika anda masih muda,sihat dan kuat,kerna bila da tua,sakit barula nk tu la,ini la..
masa adalah yg sesuatu yg paling brharga didunia ni,kalo anda x syg masa,bmkna anda x sygla umor anda.nk ke abiskkan umor anda tu dgn begitu shaje?x kan?
seringkali kte trdengar or mendengar,dan mmg sll la kte dgr org2 tua mngeluh dan keluhannye sbgini.. "adui,kalo la dulu aku buat(sesuatu yg lebih brmanfaat) mesti aku da kaya,or da senang skng" sll kan dgr keluhan2 ni?ha..jadi anda yg masih ada masa untk berubah,percepatkanlah..masa xtunggu kita..tapi masa membakar kita..ha...tgok jam da kol bape tu?main nternet je dr td..da solat?da study?huhu..erm,,kla,da subuh ni..solat dulu ya..