Blogger Backgrounds

Pages

Sabtu, 22 Oktober 2011

Salam sjahtera...

sekarang aku berada di Malaysia.
dalam tempoh selepas kawin hingga skang. da dalam setahun gak..ni kali ke 3 aku balik..
penat xpenat la badan ni kesana kesini..tapi bkn wat pe pon balik..duk umh je...kalo kuar pon sbb jadik driver abah n adik..mentang2la da pandai bawak kete kt Malaysia ni...asyik kena jadik driver je..lgpon best bawak kete slalu..mcm2 skill aku terbelajar sndiri...(rasa mcm nk wat drifft pon ada sbb sll main game,tp pikir kete bapak aku..xjadikla..kang ape2 hal jadik...sian bapak aku..huu)

Walaupon da balik Malaysia..ttap xpuas jmpa isteri tercinta...asyik duk berjauhan je..jmpa kjap2..alhamdulillah raya haji ni die balik..dapatla lepaskan rindu,,

Pejam celik..da hampir bln 12..maka lbih sblan je duk kt sni..rasa xsabar nk balik..selesaikan belajar..da byak kot blja kt kuliah skng..asyik terlepas je..tahun lepas sampai2 mesir pas sbln trus peksa...alhamdulilah sempat blaja..tu pon mcm org gila da aku ni.xtawla tahun ni mcm mna..mntak2 peksa bln 2 ke..hehe..

0 komen: