Blogger Backgrounds

Jumaat, 4 Disember 2009

imtihan qarib..

cepat btol rasaye fasa awal kali ni..pejam celik je da nak exam fasa awal..syukur madah xsebanyak fasa sani nanti..
skng ni masih cuti..sok lusa da naik kliah.. pasti penuh kuliah xseperti sblom ni..bkn kuliah saja yg akan penuh..malah bas 80 coret tu akan dpenuhi oleh mahasiswa2 azhar dari sluruh negara sperti tin sardin yg meletup..uhhu..time camnila masing2 berebut nak dapat muqarar dari doktor2..aku pon xketinggalan untk siap2kan diri..
lagi sebulan je lagi exam akan mengiraikan taringnye..mampukah aku baca berulang2 sebanyak 10 kali?entahla..Ya Allah..pandanglah diriku ini..berilah aku kekuatan dan kefahaman dalam setiap ape aku pelajari..mudahkanlah urusan ku...amin..
okla.lain kali membebel lg..tak tawla bile..hehe..ws...