Blogger Backgrounds

Pages

Ahad, 24 Jun 2012

Ku Ingin Pulang...

Alhamdulillah..mungkin ini kali terakhir aku ber blog di mesir...mudah2han begitula...sbb peksa syafawi pon lom lagi..n keputusan lom kuar...tapi stakat yg aku kaji..iAllah aku boleh grad tahun ini./amin ya Allah..mntak sape2 yang bca post ni doakan aku ya..
Tiket kapal terbang pon dah di beli....kira-kira...hanya tggal 5 hari saja di mesir...macam2 aku rasa ...sedih ada..gembira ada utk tggalkan mesir ni...xsabar nk mulakan hidup baru di malaysia nanti..lg2 dgan kehadiran anak sulung kami xsampai 6 minggu lagi...iAllah yg akan kuar baby girl...tapi xtaw la kalo kuar baby boy..xkesahla mana2...yg penting anak papa sihat..bijak....
Bila menghitung hari...rasa sayang pula nk tggalkan mesir...tapi tanggung jwab mesti di tunaikan...dan xda sapa yg mampu lg untuk tanggung aku di sini..abah pon da berhenti kerja atas sebab masalah kesihatan yg agak teruk...xpelah...biar abah rehat je dirumah...biar anakmu ini pula membalas jasa..
Ya Allah..kuatkan aku...tggal satu madah je lagi ni...syafawi quran campor tayyin...
Luluskan peperiksaan ku dgn cemerlang...amin...amin..amin   ya Allah...!!!

0 komen: