Blogger Backgrounds

Pages

Selasa, 12 Februari 2008

aku da 21?

Tau x peristiwa ape yg berlaku pada 6.2 aritu?ha..teka2...aku dpt g awan cam dalam citer one piece?salah,,,adui da terbawak2 dalam ni lak yg aku ni minat tgok citer kartun tuh..hhaha..xyahla teka,aku nk bgtau yg aku da 21,ape lg kawan2,mau hadiah la..da besar aku ek..itu bakal zaujah aku cakap r,tp mmg betol pon,bkn umur je makin meningkat,tp badan aku pon da meningkat sket,duk mesir ni susah tol nak jaga badan..hahha,tp aku bkn pompuan nk jaga badan2 nih..hehhe
okla..dalama xwt post yg xda faedah mcm ni..hehe..Papepon kalo xsempat nk bg hadiah..hadiahkanla Al-fatihah xpon doa utk aku yer..moga dengan meningkatnya umur ku ini,maka meningkat la iman dan taqwa aku pada Rabbulizzati,,

1 komen:

flower-fiera berkata...

3 penipuan bsar..seorang peniaga yg xmahu untung..seorang miskin xmahu kaya..seorg tua xmahu jd muda..2 kate org la..tp usia i2 hakikat..yg xboleh diundur @ undo blek..he.xpe2 manis wajah dgn cahaya iman..awet muda.Wish Allah bless u=)