Blogger Backgrounds

Pages

Khamis, 7 April 2011

udah 2mnggu aku kt mesir ni...
da mcm terbiasa sgt duk sorg2 sampaikan tpikir xyahla bdk2 ni balik umh ni lg..huhu
tapi sbb xmampu nk byar sewa umah dan duit kahrabak yg trtunggak 3 bulan,lupakan suma tu,.,huh!..merepek je aku ni..

selasa lepas g kuliah...ingt nk masuk kelas...tp terlupa yg kelas waktu pagi..so..burn la kelas pagi tu..hehe

so..aku amik kesempatan tuk setlekan yuran kuliah yg tak byar2 lagi sejak fasa 1,maka berator la panjang2 dan agak lama...lembap gile wat keje..manual la katakan...bkn cm mlysia suma auto mask komputer,,,,.n then g la wat kad kerneh..tp xlepas..huhu..

pastu g tahlil dam(amik darah) sakit tu..nurse tu main paksa je sbb die carik urat aku xjmpa2..sampaikan 3 nurse handle aku...huhuh.....mcm mlang je nasib aku aritu..

g beli kitab pon dapat satu kitab je..kitab lain djual pada hari ahad..
xpela..ada jgk benda tuk dbaca..xla bosan sgt kt umah..

n then skng ngh pening sbb byak sgt benda nk di baca...quran pon lom di hafal lg..
mntk2 peksa bln 7..ada la masa tuk aku prepare...
oh..kuatkan aku ya Allah...

0 komen: