Blogger Backgrounds

Pages

Selasa, 25 Ogos 2009

puasa2..harini da keempat..

Salam Ramadhan pada sape2 yg masuk blog ni,sama ada sengaja atau xsengaja...moga antum suma dapat menjalani ibadah puasa dengan sebaiknya..jgn curik2 makan n minum ya..

Jangan juga tnggal tarawih ,dan dibulan puasa ni..adlah sbaiknya kita bertadarus al-quran...samada ngn kawan2 ataupon sendiri..yang pentng kamu baca..besar tau pahalanya kita baca al-quran//lagipon ia boleh menghidupkan hati kita yg telah mati,...die memberi chaya pada hati2 yg sedang dalam kegelapan..nak tau btpa pentngnye bca quran?baca entry lama aku ni
http://zinzam.blogspot.com/2008/01/pentingnye-membaca-al-quran.html
dan yg paling penting bole taqarrub diri kita dgn tuhan pencipta alam..
"duhai hati...berjanjila pada ramadhan...segala keampunan yg Allah tawarkan,jgn terlepas dari mendapatnya.."


Actually,aku ngh mlas nak updte blog nih..nak tunggu die update....nth bile nth..yelakan..bz ngn asigment..huhu(sian syg) ;-b

lagipon internet ni kadang2 xbtol,basem si penjaga cc yg aku isytirak cakap musykilah dari syarikat..aku xpueh ati jgk..aku da byar ckp2 tuk sbln,tp xdpat guna..so..tiap kali je trputus line,aku terus kol or miskol basem..padan muka die tension ngn aku..maafkn aku ye basem..asyan ramadhan..hehe..tut..tut(sbnarnye ringtone lgu raya..hehe)..tba2 die kol..maalisyh ya razin..kathir musykilah..dil wakti fi net?cara die ckp cm sbersalah sgt ngn aku..padahal aku paham msalahnye...just wat2 xfaham..haha..saje nk kena kn die..

..kla..papepon...Ramadan Karim...dan selmat menjalani ibadah puasa..

1 komen:

jelikweyh berkata...

razin ... byk lh ko g cr psl ngan si basem tuh tgh2 bln poser nih ... hohoho ... bagus3 , inilah geng cik antoo ... hahaha ...

P/S : ak poser lh pk ciiikkkkk !!! awal bln 9 nnt ak wat2 x nk poser ... ko jgn r jealous sm ak ...